اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

میرزایی: مردم از رأی‌شان به عنوان یک حق مسلم شهروندی چشم‌پوشی نکنند

نماینده اصلاح‌طلب گفت: رأی حق شهروندی و حق مسلم مردم است و از مردم می‌خواهم از این حقشان چشم‌پوشی نکنند.

میرزایی: مردم از رأی‌شان به عنوان یک حق مسلم شهروندی چشم‌پوشی نکنند

جلال میرزایی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور در پای صندوق‌های رأی حق شهروندی مردم است و مردم با استفاده از این حق خود سرنوشت‌شان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در 4 سال آینده در حوزه قانون‌گذاری مشخص می‌کنند.

وی افزود: مردم نباید از این حق مسلم خود چشم‌پوشی کنند؛ چراکه در صورت عدم مشارکت در انتخابات و چشم‌پوشی از این حق مسلم‌شان، عده‌ای دیگر با استفاده از این رأی شرایط دیگری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رقم خواهند زد.

نماینده مردم ایلام در مجلس اظهار داشت: هر چه حضور مردم پای صندوق‌های رأی پرشورتر و آگاهانه‌تر باشد به انتخاب صحیح کمک می‌کند و مجلسی که با پشتوانه قوی رأی مردمی تشکیل شود طبعا در حوزه تقنین و نظارت با قدرت بیشتری عمل می‌کند.

میرزایی خاطرنشان کرد: در سایه حضور پرشور مردم در انتخابات است که مجلسی قوی تشکیل می‌شود و حضور پرشور و رأی آگاهانه مردم موجب تشکیل مجلسی کارآمد و قوی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص کشور حضور کم‌رنگ مردم در انتخابات موجب بروز مشکلات برای کشور می‌شود و حضور کم‌رنگ در انتخابات دشمن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای اعمال فشار بیشتر تشویق می‌کند.

نماینده مردم ایلام در مجلس اظهار داشت: خیلی‌ها طی سال‌های گذشته تلاش کردند تا با اعمال تحریم‌های اقتصادی موجبات نارضایتی مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فراهم کنند. اینها به دنبال ایجاد نارضایتی و سوءاستفاده‌های خود از این نارضایتی‌ها هستند و حضور کم‌رنگ در انتخابات دشمنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیشتر به طمع می‌اندازد و باعث تشدید مشکلات می‌شود.

میرزایی در پایان گفت: به مردم حق می‌دهم از وضعیت موجود انتقاد داشته باشند اما انتظار این است که از حق رأی‌شان در انتخابات استفاده کنند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول